کاپ جام جهانی بسکتبال 24 ساعت مهمان ایرانی ها بود و پنج شنبه به چند نقطه از تهران سفر کرد. 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، کاپ جام جهانی پنج شنبه 18 تیر ماه سفر خود را در تهران آغاز کرد. این کاپ از همان اوایل صبح و حدود ساعت ۷ به میدان آزادی رفت و در معرض دید عموم قرار گرفت. حضور در موزه ورزش برنامه بعدی کاپ جام جهانی بود.کاروان کاپ بسکتبال پس از موزه ورزش راهی برج میلاد شد و مجدد در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. نمایش در ایران مال چهارمین برنامه کاپ بود که با حمایت گروه بین المللی اکسون کاپ جام جهانی بسکتبال به نمایش گذاشته شد.
نهایتا کاپ جام جهانی حوالی ساعت 16:30 وارد تالار بسکتبال آزادی شد، جایی که ملی پوشان تیم های مردان و زنان، مسئولان فدراسیون بسکتبال، کودکان راه آسمان، اصحاب رسانه و دیگر مهمانان مشتاق دیدار آن بودند. 
مراسم با برگزاری یک مسابقه مینی بسکتبال دختران آغاز شد. سپس کاپ جام جهانی در تالار بسکتبال آزادی به نمایش درآمد و خانواده بسکتبال از جمله اعضای تیم های مردان و زنان و مسئولان بسکتبال با آن عکس یادگاری گرفتند. 
در ادامه علی بهبودی فر با چهار توپ بسکتبال به هنرنمایی پرداخت. 
پس از آن ملی پوشان توپ هایی را با امضای خود به کودکان سرطانی راه آسمان استان سمنان تقدیم کردند. کودکان راه آسمان نیز هدایایی به رامین طباطبایی رییس فدراسیون و حامد حدادی بازیکن باتجربه تیم ملی بسکتبال اهدا کردند. 
پس از آن از تمبر یادبود کاپ جام جهانی در ایران رونمایی شد و امضای ملی پوشان تیم های مردان و زنان و مسئولان فدراسیون بسکتبال در پای تمبر جای گرفت. این تمبر به موزه ورزش اهدا شد. 
در پایان مراسم یک مسابقه ده دقیقه ای مینی بسکتبال پسران نیز برگزار شد.

بازگشت به بالا