در مراسم افتتاحیه باشگاه ورزشی اکسون؛پیراهن تیم بسکتبال اکسون رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ باشگاه فرهنگی ورزشی اکسون تهران امروز در مراسمی به طور رسمی ورود به رشته‌های بسکتبال و والیبال را اعلام کرد و از پیراهن تیم بسکتبال آقایان باشگاه هم در این مراسم رونمایی شد.

تیم بسکتبال اکسون امسال در لیگ دسته یک آقایان با سرمربیگری البرز آب کناری شرکت می‌کند و علی دورقی بازیکن باتجربه اهوازی هم کاپیتان این تیم است.

 دورقی با تاکید براینکه ۱۵ سال در لیگ برتر حضور داشته است، به خبرنگاران گفت: "امسال از تیم مشهد هم پیشنهاد بازی برای سوپرلیگ داشتم؛ اما شرایط جوری پیش رفت که چالش جدید را پذیرفتم و برای اولین بار در دسته یک بازی می‌کنم."

علی ملک آرائی مدیرعامل مجموعه اکسون هم درباره دلیل وارد نشدن به لیگ برتر بسکتبال توضیح داد: "از ابتدای کارم یاد گرفته ام که پله پله بالا بیایم, به همین دلیل، کار را از دسته یک شروع می‌کنیم؛ اما هدفمان فقط همین یک سال نیست. هدف بزرگ باشگاه، رسیدن به آسیا است."

پیراهن تیم بسکتبال اکسون رونمایی شدبه گفته آب کناری سرمربی اکسون، ۸ نفر از ۱۵ بازیکن تیم اکسون را بازیکنان تیم‌های ملی جوانان در سال‌های اخیر تشکیل می‌دهند. امیرحسین رضایی فر، علی کاشانی و محمدرضا تقی لو اعضا تیم ملی جوانان ۲۰۱۸ و مهیار مهر عضو تیم ملی جوانان ۲۰۱۵ از این دسته بازیکنان هستند.

آب کناری در واکنش به اینکه از حضور اسپانسرها در لیگ برتر هم استقبال می شود، تاکید کرد: "لیگ برتر محل کسب تجربه نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ابتدا در لیگ دسته یک به بازیکنان فرصت کسب تجربه بدهیم و زمانی به لیگ برتر بیاییم که این بازیکنان بتوانند بیشترین استفاده را از توانایی‌های خود ببرند."

گفتنی است تیم دسته دو بسکتبال بانوان و تیم والیبال بانوان اکسون هم در مراسم امروز معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

بازگشت به بالا