صالحی: آهسته و پیوسته می رویم

باشگاه ورزشی اکسون شب گذشته در نشست خبری که برای رسانه ها تدارک دیده بود، درباره عملکرد خود در یکسال گذشته و اهداف باشگاه برای سال پیش رو توضیح داد. در ابتدای این نشست اورانوس احمدی سرمربی تیم والیبال بانوان و زینب گیوه کاپیتان این تیم درباره برنامه ها و دورنمای تیم داری در والیبال زنان مطالبی را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی، باشگاه ورزشی اکسون پس از یک سال تیمداری در لیگ دسته یک بسکتبال کشور و تصمیم به حضور در لیگ برتر، در نشست خبری سه شنبه شب در جمع اصحاب رسانه، بازیکنان و کادر فنی مردان و زنان بسکتبال و والیبال، مهندس ملک آرایی مدیر گروه بین المللی اکسون و مهندس ساسان قدیمی مدیرعامل باشگاه و مجید صالحی مشاور مدیرعامل باشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

  • آبکناری: به دنبال عملکرد خوب در لیگ هستیم

در این نشست البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال مردان اکسون که سال گذشته با این تیم در لیگ دسته یک حضور یافته بود، درباره شرکت در لیگ برتر گفت: ” پس از سال ها شاهد لیگی با کیفیت و با تعداد تیم های زیاد هستیم که جای خوشحالی دارد. ما همه تلاشمان را می کنیم که در رقابت با حریفان عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم و جایگاهی در بالای جدول به دست آوریم.” وی درباره انتخاب بازیکنان برای لیگ برتر امسال توضیح داد: “هدف باشگاه اکسون حمایت از جوانان است و می خواهیم با بازیکنان جوان و با انگیزه خود در لیگ حضور یابیم تا بستری برای رشد و پیشرفت جوانان مهیا شود.”

آبکناری درباره جذب دو بازیکن خارجی گفت:” ما برای جذب بازیکن خارجی با ایجنت های مختلف صحبت کردیم و رزومه بازیکنان زیادی را بررسی کردیم تا بازیکنانی با توجه به نیازمان را به خدمت بگیریم. هدف ما از گرفتن بازیکن خارجی کمک به کار تیمی بود و نمی خواستیم بازیکنی بگیریم که بخواهد کل مسئولیت تیم را بر دوش بکشد.” وی در ادامه توضیح داد: ” دو بازیکن خارجی اکسون سابقه حضور در تیم ملی کشورشان را داشته و کارنامه قابل قبولی نیز دارند.”

  • صالحی: قوانین جدید فدارسیون راه درآمدزایی را بسته است

در ادامه این نشست مشاور مدیرعامل باشگاه اکسون، مجید صالحی درباره نحوه  فعالیت باشگاه اکسون اینگونه توضیح  داد: “ما با این تفکر که باشگاهی متفاوت تاسیس کنیم، در بسکتبال تیمداری کردیم و تلاش کردیم تا با به خدمت گرفتن بازیکنان جوان از نسل آینده بسکتبال کشورمان حمایت کنیم. یکی از اهداف باشگاه اکسون این است که کمک کند بازیکنان جوان به آرزوهای خود برسند. ما در بخش های فرهنگی نیز فعالیت کرده ایم. ساخت مستند آیدین نیکخواه بهرامی که درباره ملی پوش فقید بسکتبال کشورمان است، از دیگر فعالیت های باشگاه اکسون است.”

صالحی درباره حمایت اکسون از تیم ملی بانوان گفت:” باشگاه اکسون تلاش می کند که فعالیت تاثیرگذار داشته باشد و از حمایت تیم ملی بانوان بسیار خشنود است. ما با برگزاری رقابت های سه به سه تلاش کردیم تا به بالا رفتن رنکینگ جهانی دختران و صعودشان به المپیک کمک کنیم. این امر چه محقق شود چه نشود کار بسیار ارزشمندی انجام شده که اکسون این کار را وظیفه ملی خود می داند.”

صالحی در پاسخ به این سوال خبرنگار البرز ورزشی که چرا اکسون به جای سرمایه گذاری در تیم های ملی، در بخش پایه فعالیت نمی کند، گفت:” ما تازه ابتدای راه هستیم و می خواهیم آهسته و پیوسته پیش رویم. تاسیس یک مدرسه بسکتبال برای اکسون سخت نیست اما می خواهیم کار حرفه ای انجام دهیم. در راستای کار پایه، اکسون تفاهم نامه ای با باشگاه کنکو امضا کرده است و از تیم های پایه این باشگاه حمایت می کند.”

بازگشت به بالا