اکسون بر اساس اهدافش پیش می‌رود

صالحی: 21 ساله‌های ما چهره لیگ را عوض می‌کنند

امشب کنفرانس خبری باشگاه اکسون برگزار شد. این باشگاه برای دومین سال پی در پی است که قبل از شروع لیگ، کنفرانس خبری می‌گذارد. پارسال لیگ یک، و امسال برنامه‌هایش را برای لیگ برتر اعلام کرد.

در ابتدای نشست علی ملک‌آرایی مدیر گروه بین‌المللی اکسون گفت: «این باشگاه در ادامه تحقق اهدافش از بازیکنان جوان حمایت می‌کند».

بازیکنان تیم والیبال دختران اکسون هم آمده بودند. خانم احمدی سرمربی تیم والیبال باشگاه در لیگ برتر به همراه زینب گیوه ملی‌پوش والیبال به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

اکرم شعله رسا سرمربی تیم بسکتبال دختران اکسون نیز برای لحظاتی روبه روی خبرنگاران نشست.

قسمت بعدی برنامه با پرسش و پاسخ البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون و صحبت‌های کوتاه علی دورقی کاپیتان تیم گذشت.

آبکناری در پاسخ به این پرسش که بازیکنان خارجی تیمش کی می‌رسند گفت:
« ظرف چند روز آینده دو بازیکن تیم به ایران می‌آیند و سعی داریم از ابتدای فصل در ترکیب تیم قرار بگیرند. ما تیم جوانی داریم و بازیکنان خارجی با کیفیت مناسب مکمل اعضای جوان تیم هستند».

مجید صالحی مشاور مدیر عامل باشگاه اکسون، به عنوان آخرین نفر از باشگاه پشت میکروفن رفت و گفت:
« وجه تمایز اکسون در پول بیشتر نیست، در بینش باشگاه است که سرمایه‌گذاری روی جوانان را هزینه نمی‌داند. ما به آقای آبکناری پیشنهاد استفاده از نیروهای جوان را دادیم و الان از 15 بازیکن، 12 نفر زیر 21 سال هستند. می‌خواهیم تأثیر خوبی روی فضای بسکتبال بگذاریم و با این نفرات چهرۀ لیگ برتر را عوض کنیم».

وی به برنامه‌های فرهنگی اکسون مثل تهیه و ساخت فیلم آیدین، به کارگردانی اشکان مهریار که سرمایه‌گذارش اکسون بود، اشاره کرد.

صالحی گفت:
« تیم بسکتبال نوجوانان ایران تحت پوشش اکسون است و ما برنامه تدارکاتی برون مرزی این تیم را در ترکیه به بهترین شکل پیاده کردیم. هتل خوب و برگزاری بازی‌های مناسب. در بسکتبال سه نفره دختران، با برگزاری ایونت‌های متعدد تحت عنوان فرمند کاپ رتبه دختران در رنکینگ فیبا ارتقا یافت. اکسون کاپ برنامه بعدی ماست ضمن آنکه حامی تیم‌های سه نفره دختران در مسابقات جام جهانی بودیم».

صالحی به آیین نامه حق پخش تلویزیونی توسط فدراسیون بسکتبال که سهم باشگاه‌ها 20 درصد و سهم فدراسیون 80 درصد از محل تبلیغات اعلام شده است، انتقاداتی داشت.
وی گفت:
«روز اعلام این آیین نامه من اعتراض کردم اما سایر نمایندگان باشگاهها واکنشی نشان ندادند. ما اعتراض‌مان را مکتوب کردیم و به همراه چند مورد دیگر از جمله تبلیغات روی پیراهن، به فدراسیون ارائه دادیم».

اجرای مراسم امشب بر عهده مهراد خورشیدی بود.

بازگشت به بالا